Tuesday 22 November 2011

blog pertamaku

assalamualaikum buat semua warga blog...fisrtly...aku tak reti lak nak cte...aku buat blog nie pun atas desakan anak puteri sulung ku...so untuk memenuhi permintaanya aku pun usahakan...walaupun dah lama sangat  tak buat  benda2 nie....setelah meninggalkan pengajian ku...So bila mcam nie... tringat lak dgn p.Am..segalanye sweet memory in my life....5science & 6usc....ohh sedih btol bila teringat.....

o.klah benda yg berlalu  tak elok utk di ingat..kate org look forward....Aku bahagia skrg....aku punya hubby yg penyayang....aku punya 2org puteri  yg mngembirakan hati ku....Dua anak ku  adalah permata hati yg tidak ternilai ....anugerah drpd  Allah swt. Aku cukup bersyukur walaupun aku hanya punya 2org permata hati...disebalik itu ada seribu hikmah....Kami hidup bahagia....happy family.......

No comments:

Post a Comment